miercuri, 18 iulie 2012

N am mai scris de 72 de ani si m am luat paranoia iar , am OUA :)) uite l frate !

Perioada prin care trec e una de sfarsit sau initiere , un sfarsit sau un inceput, in orice caz sunt  confuz.de ce sunt confuz , n am nici ceea mai vaga idée, poate de asta a inceput si confuzia mea,, dar se poate oare asa ceva ?
                Fericire. Probabil oricine dintre noi e dispus sa faca sacrificii imense pentru a capata pentru o clipa sentimentu ala, de cand nu l am mai avut nu stiu, de fapt ce inseamna nu stiu ?
                Prea multe alegeri de facut in prea putin timp ? ce vreau sa aleg , ce vreau sa fiu , ce imi da satisfactie ?  Cred ca am nevoie de o pauza, sa ma regasesc,, cum sa ma regasesc nu stiu de accea am nevoie de pauza,, sa fac ce in pauza :”sa ma regasesc?” . cum sa ma regasesc ? daca as sti poate as risca, poate as da cu picioru la tot doar ca sa stiu ce vreau , problema principal e ca nu sunt destul de curajos sa iau o pauza in societatea de azi, societate care nu te lasa sa gandesti, nu ti da timp, alegerile trebuie facute rapid , in necunostinta de cauza  (sau poate sunt eu un las si dau vina pe societate).
                Satisfactie ? raspunsu tuturor ar fi: MATERIALA! Oare cine am fi daca societatea de azi nu s ar baza atat de mult pe satisfactia materiala, de dorinta de a detine , de la un obiect, pana la un om… Sa detii un om ?? Bun material pe care l obtii cu lucruri materiale.. Ne am vandut!  Eu m am vandut,, sau am cumparat vreodata pe cineva, sau as cumpara vreodata daca as putea ? Oare care sunt adevaratele placeri , oare de ce ne lasam amagiti de lucruri atat de marunte, sau de ce imi pun eu atatea intrebari (.) –mi a fost frica sa folosesc din nou “?”.
                In incercarea de a ma gasi ma sperii, ma sperii rau – dementa , pentru ca ma pierd , ma pierd in timp , spatiu, vorbe ,gesturi ,OAMENI. Si se spune ca detinem controlul total asupra noastra , SERIOS ? prost gameplay avem atunci… sau sa asociez totul cu un film prost, cu tenta comunista- MACABRU
               Sau poate poate sufar eu de o adolescenta intarziata, paote am o criza de personalitate . :))
 UN pas important a fost ca am avut curaj sa scriu asta, si stiu ca scriu ciudat, si nu vreau sa fiu inteles, si nu pot , NU pot sa ma inteleg singur, curiozitatea ar fi daca a putut vreodata cineva.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu