vineri, 2 ianuarie 2009

fantezia incepe cu nimic...


Nu am inceput sa scriu pe acest blog dintr-un motiv concret ci mai mult din plictiseala.. asha ca luati-o ca atare. In ultima vreme nu am avut un timp prea ok.. adik note proaste profi nasoi distractie putina..Unii isi gasesc blogul ca pe un mod de a se descarca de energia negativa de se revolta si a evada din viata cotidiana , poate sunt unul din acei oameni desi sper sa nu fie asha; motivuul/pretextul cu care incep acest blog nu este catusi de putin pragmatic ba din contra.. Dupa cum ziceam in ultima vreme nu am avut parte de o vreme prea ok, am avut putin timp liber si timpu ala mi l-am petrecut facand tampeni a.k.a stand pe mes pierzand timpu (chestie care nu pasioneaza .. doar s-a intamplat) sau jucand wow (asta imi place da nu pot zice k sunt mandru de asta ) si am renuntat la adevaratele mele pasiuni ex:rollingul. Cu alte cuvinte am inceput acest blog ca sami consume timpu meu liber si asa putin care il am etalindu-mi talentu(not) si incercand sa spal creieru altora mhaahahah im evil :D
P.S: dorinte/promisiuni pt noul an: O singura promisiune.. una mare si lata: sa ma apuc cu adevarat de ceea ce doresc sa fac(o gramada de chesti :)) mi-e lene sa le insirui opricum 3-4 principale :D:rolling, wowing , learning{chiar ar fi cazu sa ma apuc oleaca} etc)

3 comentarii: